Telesprzedaż. Telefoniczna obsługa klienta.

Szkolenie dwudniowe (16 godzin)

Grupa do 12 osób.

Skrócony opis szkolenia:

Szkolenie kierujemy do wszystkich, którzy pracują lub chcieliby rozpocząć pracę na stanowisku związanym ze sprzedażą przez telefon. Będzie ono również użyteczne dla pracowników telefonicznej obsługi klienta.

Cele szkolenia:

Cel główny

  • Nabycie przez uczestników umiejętności związanych z pracą na stanowisku telesprzedawcy

Cele szczegółowe

  • Rozpoznanie w sobie cech sprzedawcy
  • Nabycie przez uczestników właściwych umiejętności komunikacyjnych związanych ze sprzedażą.
  • Poznanie zasad skutecznej rozmowy sprzedażowej przez telefon
  • Nabycie umiejętności diagnozowania potrzeb klienta
  • Poznanie i przećwiczenie technik stosowanych w procesie sprzedaży
  • Poznanie i przećwiczenie technik radzenia sobie z obiekcjami klienta
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności dotyczących podstaw negocjacji w procesie sprzedaży
  • Poznanie zasad zarządzania czasem, celami i obszarem sprzedaży

 

Program szkolenia

1. Zawód sprzedawca

a. co to jest sprzedaż?

b. od czego zależy sukces w zawodzie sprzedawcy?

 

2. Sprzedaż przez telefon

a. komunikacja w sprzedaży telefonicznej

b. skuteczna rozmowa sprzedażowa przez telefon

c. schemat rozmowy handlowej

d. badanie potrzeb klienta

 

3. Techniki sprzedaży

a. model cecha-zaleta-korzyść

b. zamknięcie próbne

c. sekwencja SELL

 

4. Techniki radzenia sobie z obiekcjami klienta

Opis metodyki szkolenia:

Program szkolenia został tak skonstruowany, aby zoptymalizować przyswajanie wiedzy i umiejętności przez uczestników. Główną zaletą naszego szkolenia jest praktyczne wykorzystanie technik sprzedaży, radzenia sobie z obiekcjami i obsługa klienta.

Trener prowadzący szkolenie.

Michał Piszczek - trener biznesu, psycholog, psychoterapeuta,. Absolwent psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu Matrik, a szkoleniami zawodowo zajmuje się od 2006 roku.

Pracował m. in. dla Ford Polska, Compensa, Hestia, Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Haxel Events & Incentive Sp. z o.o., Stowarzyszenia Wiosna, Organizacji Magdala we Francji.

Od 2012 roku współpracuje z Orange Polska (Telekomunikacja Polska S.A.) na stanowisku trenera zewnętrznego.

Przeprowadził ponad 1000 godzin warsztatów i szkoleń z zakresu: komunikacji interpersonalnej, sprzedaży i obsługi klienta, problematyki stresu i radzenia sobie ze stresem, wypalenia zawodowego, rozwoju ludzi w organizacji, kreatywności.

Informacje organizacyjne

Data:

Miejsce szkolenia: Kraków

Organizator zapewnia: materiały, przerwy kawowe oraz lunch

Liczba uczestników - max. 12 osób

Cena: 560,-

Zgłoszenia: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Kontakt telefoniczny: 506 649 267